АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за період з 01.04.2021 по 30.06.2021
Опубліковано 04.07.2021 о 15:48На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області (далі – Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за ІІ квартал 2021 року.
У ІІ кварталі 2021 року до Служби надійшло 5 звернень громадян.
За формою надходження:
від громадян поштою – 2 (40%)
через органи влади – 3 (60%)
За ознакою надходження:
Первинне – 4 (80%)
Повторне – 1 (20%)
За видами:
Заява – 4 (80%)
Скарга – 1 (20%)
За суб’єктом:
Індивідуальне – 5 (100%)
За типом:
Пошта – 4 (80%)
Елетронна пошта – 1 (20%)
За результатами розгляду:
Відмовлено у задоволенні – 1 (20%)
Дано роз’яснення – 1 (20%)
Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”- 2 (60%)
У стадії розгляду – 1 (20%)
Питання, які порушено у зверненні:
– якості лікарських засобів;
– питання порушення Ліцензійних умов;
– питання роботи аптечних закладів.
При розгляді звернення проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Служби, а також іншими організаціями та установами.
Контроль за вчасним та повним розглядом звернень з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливим етапом роботи зі зверненнями громадян у Службі. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.