АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за період з 01.07.2021 по 30.09.2021

Опубліковано 07.10.2021 о 22:11

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області (далі – Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за ІІІ квартал 2021 року.

У ІІІ кварталі 2021 року до Служби надійшло 10 звернень громадян.

За формою надходження: 

від громадян поштою – 2 (20%)

через органи влади – 8 (80%)

За ознакою надходження:

Первинне –  8 (80%)

Повторне – 2 (20%)

За видами:

Заява – 6 (60%)

Скарга –  4 (40%)

За суб’єктом:

Індивідуальне – 10 (100%)

За типом:

Пошта – 9 (90%)

Елетронна пошта – 1 (10%)

За результатами розгляду усі звернення громадян розглянуто Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме:

Вирішено позитивно – 5 (50%)

Відмовлено у задоволенні1 (10%)

Дано розяснення – 3 (30%)

У стадії розгляду – 1 (10%)

Питання, які порушено у зверненні:

– якості лікарських засобів – 1 (10%);

– питання обігу лікарських засобів – 2 (20%);

– питання обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів – 1 (10%);

– питання порушення Ліцензійних умов- 1 (10%);

– питання роботи аптечних закладів – 5 (50%);

При розгляді звернення проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Служби, а також іншими організаціями та установами.

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливим етапом роботи зі зверненнями громадян у Службі. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення.

Одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

 

 

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за ІІІ квартал 2021 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за ІV квартал 2021 року