Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області за 2021 рік

Опубліковано 06.01.2022 о 17:59

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та ґрунтування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів у Дніпропетровській області було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за період з 01.01.2021 року по 31.12.2021 року.

У   2021 році безпосередньо до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області надійшло та було опрацьовано 49 звернень громадян, у тому числі:

  • 13 заяв (26,53%);
  • 36 скарг ( 73,47 %);

Звернення громадян у 2021 році надійшли  безпосередньо:

  • від громадянина поштою надійшло 1 звернення (2,04%),
  • від громадян на особистому прийомі надійшло 27 звернень (55,1%),
  • через органи влади надійшло 21 звернення (42,86%) у тому числі через Державну службу України з лікарських засобів та контролю за наркотиками 2 звернення (4,08%) від загальної кількості звернень.

Від інших установ та організацій звернення не надходили.

Додатково Державною службою з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області  було розглянуто 13 звернень від громадян Дніпропетровської області за дорученням  Держлікслужби .

Всі заяви та звернення, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області, були уважно розглянуті, проведено розслідування щодо фактів викладених у зверненнях  та надано обґрунтовані відповіді і роз’яснення в межах своєї компетенції  та в строки, що відповідають діючому законодавству України.

Статистичний аналіз змісту звернень з урахуванням розгляду звернень від громадян Дніпропетровської області за дорученням  Держлікслужби дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах та скаргах.

Насамперед це:

– щодо порушення ліцензійних умов в аптечних закладах-27;

– щодо якості лікарських засобів -2;

– щодо соціальної політики, соціального захисту населення-4;

– щодо обігу лікарських засобів -10;

– щодо роботи аптечних закладів -3;

– щодо інших питань- 3.

Кількість звернень, які надходили від громадян протягом 2021 року  збільшилась по відношенню до звітного періоду 2020 року (із 43 до 62 з урахуванням розгляду звернень від громадян Дніпропетровської області за дорученням  Держлікслужби).

Звернення, які були отримані Службою у 2021 році свідчать, що громадяни хочуть мати якісне медикаментозне забезпечення, мати доступну інформацію щодо контролю якості та безпеки лікарських засобів та медичної продукції на ринку України та інших питань, що входять до компетенції Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області. На високому рівні залишається кількість звернень громадян, які надходять  до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області через органи влади (у тому числі через Держлікслужбу) порівняно з  особистим прийомом або від громадян поштою.

При розгляді звернень проводиться активна співпраця з Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, органами виконавчої влади та громадськими організаціями.

Також зазначаємо, що до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровської області надходять звернення, які не мають достатньої інформації для здійснення відповідних заходів, в рамках повноважень Служби.  Таким заявникам надаються відповідні роз’яснення та листи з проханням доповнити інформацію з метою вжиття належних заходів. 

Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.

Аналітичну довідку було розглянуто на оперативній нараді.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області у четвертому кварталі 2021 року

Наступна

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області у першому  кварталі 2022 року.