Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області у першому  кварталі 2022 року.

Опубліковано 08.04.2022 о 19:46

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та ґрунтування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів у Дніпропетровській області було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за період з 01.01.2022року по 31.03.2022 року.

У   першому кварталі 2022 року  до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області (далі – Служба) надійшло та було опрацьовано 16 звернень громадян, безпосередньо до Служби надійшло 9 звернень  та 7 звернень було направлено Держліклужбою для розгляду по суті у межах повноважень. З загальної кількості:

  • 11 заяв (68,75%);
  • 5 скарг (31,25%).

Одинадцять звернень, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області, було уважно розглянуто, проведено розслідування щодо фактів, викладених у зверненнях, та надано обґрунтовані відповіді і роз’яснення в межах компетенції   в строки, що відповідають діючому законодавству України. Чотири звернення знаходяться у стадії розгляду.  

Порівняльна характеристика звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками  у Дніпропетровській області у першому кварталі 2021 року та у першому кварталі 2022 року з урахуванням звернень, які надійшли від Держліклужби для розгляду по суті у межах повноважень.

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах та скаргах.

Насамперед це:

– щодо соціальної політики (ціни на лікарські засоби);

– щодо обігу лікарських засобів;

– щодо якості лікарських засобів;

– щодо якості медичних виробів.

Кількість звернень, які надійшли від громадян у першому кварталі 2022 року, порівняно з першим кварталом 2021 року значно збільшилась (16  в 2022 та  5 в 2021). Зважаючи на період воєнного стану,  громадян в першу чергу цікавить медикаментозне забезпечення по різним Програмам соціальної підтримки пацієнтів  та підвищення цін на лікарські засоби.  Змінюються форми звернення громадян, а саме: громадяни звертаються в телефонному режимі, використовуючи різні телефонні «Гарячі лінії».

При розгляді звернень проводиться активна співпраця з Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, органами виконавчої влади та громадськими організаціями.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області за 2021 рік

Наступна

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області у другому кварталі 2022 року