Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області у І кварталі 2024 року

Опубліковано 01.04.2024 о 11:36

    На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

В 1 кварталі 2024 року до Служби надійшло та було опрацьовано 1 звернення громадян, які надійшли у  вигляді заяви (клопотання). За формою надходження звернення було від громадянки на особистому прийомі.

Звернення за ознаками надходження було первинне  та індивідуальне. Колективних звернень не надходило. Громадянка, звернення якої розглядалось Службою відносяться до категорії громадян,  які потребують соціального захисту та підтримки (ВПО) ;  за соціальним станом відноситься: інші;  за статтю: жіноча.

Питання, яке порушено у зверненні було:

  • питання якості лікарських засобів (ЛЗ) – 1;

Нагальним для заявників залишається питання якості лікарських засобів  та належного обслуговування в аптечних закладах.

За результатами розгляду звернення заявниці надано роз’яснення.

Заявниці надано роз’яснення з посиланням на норми чинного законодавства, офіційну інформацію Уряду та органів виконавчої влади.

У ході розгляду звернення здійснено перевірку  аптечного закладу, аналіз лікарського засобу не проводився. 

Звернення розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про зверненнягромадян».

В 1 кварталі 2023 року до Служби надійшло та було опрацьовано 2

 звернення громадян.

Питання, які порушувались у зверненнях були:

  • питання обігу лікарських засобів (ЛЗ) – 2.

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів.

Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області в 2023 році