Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області в 2023 році

Опубліковано 03.01.2024 о 11:46

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

В 2023 році до Служби надійшло та було опрацьовано 10 звернень громадян, які надійшли у  вигляді   пропозицій та заяв (клопотань). За формою надходження звернення були через органи влади (за телефонами Урядової «гарячої лінії» (УГЛ-7, Лінія Мінветеранів-2, Лінія із соціальних питань-1)), які були надіслані Службі контактним центром Миколаївської ОВА електронною поштою.

                 

Звернення за ознаками надходження були первинні  та індивідуальні. Колективних звернень не надходило. Громадяни, звернення яких розглядались Службою відносяться до категорій: інваліди  ІІ та ІІІ групи- 5 осіб,  інші особи– 5; за соціальним станом: пенсіонери – 7 осіб,  інші особи – 3;  за статтю: жіноча – 6, чоловіча – 4.

Питання, які порушено у зверненнях були:

  • питання обігу лікарських засобів (ЛЗ) – 6;
  • питання роботи аптечних закладів (АЗ) -4

Нагальним для заявників залишається питання належного обслуговування в аптечних закладах, тому й надійшло 4 пропозиції щодо подяк працівникам аптечних закладів за сумлінну працю. Також важливим є  питання обігу лікарських засобів, зокрема забезпеченість заявників в умовах воєнного стану лікарськими засобами по Урядовій програмі «Доступні ліки», відпуск без рецепта рецептурних лікарських засобів .

За результатами розгляду звернень:

  • вирішено позитивно – 6;
  • надано роз’яснення – 4.

Заявникам надавались роз’яснення з посиланням на норми чинного законодавства, офіційну інформацію Уряду та органів виконавчої влади.

У ході розгляду звернень перевірки  аптечних та лікувально-профілактичних закладів не здійснювались, аналіз лікарських засобів не проводився.  

Звернення розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про зверненнягромадян».

 Для порівняння: в 2022 році до Служби надійшло та було опрацьовано 17 звернень громадян.

Питання, які порушувались у зверненнях були:

  • питання обігу лікарських засобів (ЛЗ) – 12;
  • питання роботи аптечних закладів (АЗ) -4;
  • питання охорони здоров’я (ОЗ) -1.

                

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів.

Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області у 4 кварталі 2023 року

Наступна

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області у І кварталі 2024 року