Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Закарпатській області за 2018 рік
Опубліковано 15.01.2019 о 11:47На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.
За 2018 рік до Служби надійшло 3 звернення громадян:
1-через урядову гарячу лінію;
1-колективна скарга;
1-електронною поштою.
За типом надходження, звернення, що надійшли, є листами. Основними питаннями, що прушувалися у зверненнях, надісланих до Служби, наступні:
– якість лікарських засобів;
– охорона здоров’я;
– питання порушення ліцензійних умов в аптечних закладах.
Звернення громадян, розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме:
на 2 звернення надано відповіді – роз’яснення,
1 звернення було надіслано на розгляд за належністю іншим установам.
Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена на офіційному веб-сайті Служби.
Службою приділяється посильна увага щодо своєчасного реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян з ціллю усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізації конституційних прав, свобод людини і громадянина.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.