Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІІІ кварталі 2016 року

Опубліковано 31.10.2016 о 08:30

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до 
Держлікслужби у ІІІ кварталі 2016 року

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

У ІІІ кварталі 2016 року до Держліклужби надійшло 
57 звернень громадян. При цьому надійшло 28 (49%) письмових звернень, 29 (51%) звернень надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр». З усіх 57 звернень
  84% (48) складають заяви, 11% (6) – скарги, 5% (3) – пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 19 (33%) звернень (з них електронною поштою – 8), з КМУ – 23 звернення (40%), з МОЗ України – 13 звернень (23%), з інших організацій та установ – 2 звернення (4%). Індивідуальні звернення становили 100% (57). Усього до Держлікслужби звернулося 57 громадян.

За типом надходження звернення, що надійшли, є листами – 28 (49%), 29 – усні (51%).

         За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби  зверталося: чоловіків – 35% (20); жінок – 61% (35); звернення, стать яких не визначено – 7% (4).

Залишається достатньо високою активність громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Зі зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:

–          інвалід 1 групи  – 1;

–          інвалід 2 групи  – 1;

–          інвалід 3 групи  – 1;

–          інвалід праці – 1;

–          ветеран праці – 2

–          дитина війни – 1.

До Держлікслужби протягом звітного періоду звернулося 7 пенсіонерів.

Найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів 
м. Києва (16).

 

Звернення громадян по областям, що надійшли 
до Держлікслужби у ІІІ кварталі 2016 року

Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:

–          якість лікарських засобів (13);

–          робота аптек (8);

–          забезпечення ліками та виробами медичного призначення (5);

–          ціна на лікарські засоби та вироби медичного призначення (1);

–          порушення ліцензійних умов аптечними закладами (2);

–          реєстрація виробів медичного призначення та медичного обладнання (1);

–          реклама лікарських засобів та виробів медичного призначення (1);

–          забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація свобод  громадян (1);

–          діяльність Верховної Ради, Президента України та Кабінету Міністрів України (1);

–          праця і зарплата (1);

–          охорона здоров’я (1);

–          інші (22).

При розгляді письмових звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.

Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 41 відповідь-роз’яснення, 10 звернень було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 6 звернень знаходиться у стадії вирішення. Крім того, за звітний період до Держлікслужби надійшло 1 дублетне звернення.

Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби України у ІІ кварталі 2016 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у 2016 році (з 05.07.2016 по 31.12.2016)