Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у І кварталі 2019 року

Опубліковано 10.04.2019 о 10:40

У І кварталі 2019 року до Держлікcлужби надійшло 164 звернення громадян. З усіх 164 звернень – 71% (116) складають заяви, 27% (44) – скарги, 2% (4) – пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 85 (52%) звернень (з них електронною поштою – 34), з АПУ – 2 (1%), МОЗ України – 11 звернень (7%), через органи влади – 8 (5%), 56 (34%) звернень надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», на особистому прийомі – 2 (1%). Індивідуальні звернення становили 98% (161), колективні – 2% (3). Усього до Держлікслужби звернулося 291 громадянин.

За типом надходження звернення, що надійшли, є листами – 113 (69%), 51 – усні (31%).

За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби зверталося: чоловіків – 29% (84); жінок – 46% (133); звернення, стать яких не визначено – 25% (74).

Залишається достатньо високою активність громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Зі зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:

  • інвалід 1 групи – 3;
  • інвалід 2 групи – 7;
  • інвалід війни – 1;
  • ветеран війни – 2;
  • ветеран праці – 3;
  • учасник війни – 1;
  • дитина війни – 4;
  • учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 1.

 

До Держлікслужби протягом звітного періоду звернулося 33 пенсіонера.

Найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів м. Києва (54).

Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:

  • якість лікарських засобів (33);
  • обіг лікарських засобів (41);
  • порушення ліцензійних умов в аптечних закладах (29);
  • питання медичних виробів (7);
  • обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (14);
  • питання роботи аптечних закладів (8);
  • питання фармацевтичного виробництва – (5);
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації (6);
  • діяльність центральних органів виконавчої влади (7);
  • праця і зарплата (2);
  • охорона здоров’я (4);
  • інші (6).

При розгляді письмових звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.

Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 117 відповідей-роз’яснень; 9 звернень було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 8 – звернень, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»; 16 звернень – у стадії розгляду. З об’єктивних причин 14 звернень розглядались у термін більше 45 днів. Насамперед, це пов’язано з додержанням вимог частини десятої статті 19 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» відповідно до якої позапланова перевірка додержання ліцензіатом вимог ліцензійних умов з підстав, передбачених пунктами 2, 4 та 5 частини дев’ятої цієї статті, здійснюється лише за наявності погодження спеціально уповноваженого органу з питань ліцензування, яке надається на підставі рішення Експертно-апеляційної ради з питань ліцензування за зверненням органу ліцензування. Крім того, за звітний період до Держлікслужби надійшло 3 дублетних звернення.

Особистий прийом громадян керівництвом Держлікслужби та посадовими особами структурних підрозділів проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні та на офіційному веб–сайті Держлікслужби.

Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

 

Отримати файл

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби за 2018 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІІ кварталі 2019 року