Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІV кварталі 2017 року
Опубліковано 12.01.2018 о 08:19На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.
У ІV кварталі 2017 року до Держлікcлужби надійшло 224 звернення громадян. При цьому надійшло 179 (80%) письмових звернень, 28 (12%) звернень надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», 17 (8%) громадян прийнято на особистому прийомі. З усіх 224 звернень – 62% (140) складають заяви, 36% (81) – скарги, 1% (3) – пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 78 (35%) звернень (з них електронною поштою – 19), АПУ – 34 звернення (15%), з КМУ – 32 звернення (14%), з МОЗ України – 21 звернення (9%), через органи влади – 42 (19%), на особистому прийомі – 17 (8%). Індивідуальні звернення становили 99% (223), колективні – 1% (1). Усього до Держлікслужби звернулося 229 громадян.
За типом надходження звернення, що надійшли, є листами – 179 (84%), 45 – усні (16%).
За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби зверталося: чоловіків – 53% (121); жінок – 45% (103); звернення, стать яких не визначено – 2% (5).
Залишається достатньо високою активність громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Зі зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:
– інвалід 1 групи – 1;
– інвалід 2 групи – 2;
– ветеран праці – 1;
– дитина війни – 4;
– учасник бойових дій – 1;
– учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 1.
До Держлікслужби протягом звітного періоду звернулося 30 пенсіонерів.
Найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів
Дніпропетровської області (126).
Звернення громадян по областям, що надійшли
до Держлікслужби у ІV кварталі 2017 року
Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:
– якість лікарських засобів (19);
– робота аптек (9);
– забезпечення ліками та виробами медичного призначення (7);
– питання порушення ліцензійних умов в аптечних закладах (128);
– якість виробів медичного призначення (8);
– щодо реєстрації виробів медичного призначення та медичного обладнання – (1);
– ціна на лікарські засоби та вироби медичного призначення (1);
– забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація свобод громадян (7);
– діяльність центральних органів виконавчої влади – 1;
– фінансова, податкова, митна політика – 1;
– праця і зарплата (16);
– охорона здоров’я (20);
– інші (6).
При розгляді письмових звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.
Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 84 відповіді-роз’яснення; 133 звернення було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 1 звернення – вирішено позитивно; 1 звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»; 5 звернень знаходиться у стадії вирішення. Крім того, за звітний період до Держлікслужби надійшло 2 дублетних звернення.
Особистий прийом громадян керівництвом Держлікслужби та посадовими особами структурних підрозділів проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні та на офіційному веб–сайті Держлікслужби.
Протягом звітного періоду Головою Держлікслужби на особистому прийомі було прийнято 16 громадян, яким було надано консультації та роз’яснення з різних питань. У працівників структурних підрозділів на особистому прийомі побував 1 громадянин.
Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.