Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІV кварталі 2017 року

Опубліковано 12.01.2018 о 08:19

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

У ІV кварталі 2017 року до Держлікcлужби надійшло 224 звернення громадян. При цьому надійшло 179 (80%) письмових звернень, 28 (12%) звернень надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», 17 (8%) громадян прийнято на особистому прийомі. З усіх 224 звернень – 62% (140) складають заяви, 36% (81) – скарги, 1% (3) – пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 78 (35%) звернень (з них електронною поштою – 19), АПУ – 34 звернення (15%), з КМУ – 32 звернення (14%), з МОЗ України – 21 звернення (9%), через органи влади – 42 (19%), на особистому прийомі – 17 (8%). Індивідуальні звернення становили 99% (223), колективні – 1% (1). Усього до Держлікслужби звернулося 229 громадян.

За типом надходження звернення, що надійшли, є листами – 179 (84%), 45 – усні (16%).

За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби  зверталося: чоловіків – 53% (121); жінок – 45% (103); звернення, стать яких не визначено – 2% (5).

Залишається достатньо високою активність громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Зі зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:

–          інвалід 1 групи  – 1;

–          інвалід 2 групи   2;

–          ветеран праці – 1;

–          дитина війни – 4;

–          учасник бойових дій – 1;

–          учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 1.

До Держлікслужби протягом звітного періоду звернулося 30 пенсіонерів.

Найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів 
Дніпропетровської області (126).

 

Звернення громадян по областям, що надійшли 
до Держлікслужби у І
V кварталі 2017 року

Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:

–          якість лікарських засобів (19);

–          робота аптек (9);

–          забезпечення ліками та виробами медичного призначення (7);

–          питання порушення ліцензійних умов в аптечних закладах  (128);

–          якість виробів медичного призначення (8);

–          щодо реєстрації виробів медичного призначення та медичного обладнання –  (1);

–          ціна на лікарські засоби та вироби медичного призначення (1);

–          забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація свобод  громадян (7);

–          діяльність центральних органів виконавчої влади – 1;

–          фінансова, податкова, митна політика – 1;

–          праця і зарплата (16);

–          охорона здоров’я (20);

–          інші (6).

 

При розгляді письмових звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.

Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 84 відповіді-роз’яснення; 133 звернення було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 1 звернення – вирішено позитивно; 1 звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»; 5 звернень знаходиться у стадії вирішення. Крім того, за звітний період до Держлікслужби надійшло 2 дублетних звернення.

Особистий прийом громадян керівництвом Держлікслужби та  посадовими особами структурних підрозділів проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні та на офіційному веб–сайті Держлікслужби.

Протягом звітного періоду Головою Держлікслужби на особистому прийомі було прийнято 16 громадян, яким було надано консультації та роз’яснення з різних питань. У працівників структурних підрозділів на особистому прийомі побував 1 громадянин.

Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби за 2017 рік

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у І кварталі 2018 року