Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області за 2020 рік
Опубліковано 14.01.2021 о 15:03На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області (далі – Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за 2020 рік
У 2020 році до Служби надійшло та було опрацьовано 28 звернень громадян.
Всі заяви індивідуальні, первинні, від 22 жінок та 6 чоловіків. 17 жінок та 4 чоловіки є мешканцями м. Суми, 5 жінок та 2 чоловіки проживають в Сумській області. 23 звернення надійшло через органи влади, з них 22 звернення з обласного контактного центру Сумської обласної державної адміністрації та 1 від Держлікслужби. 2 звернення прийняті на особистому прийомі та 3 звернення через засоби телефонного зв’язку. За соціальним станом авторів звернень надійшло 6 заяв від пенсіонерів (з яких 1 інвалід І групи, 1 ветеран праці).
У зверненнях порушені наступні питання:
– щодо якості лікарських засобів (4);
– щодо реєстрації в Україні лікарських засобів (1);
– з питань відпуску лікарських засобів за рецептами лікаря (1);
– щодо наявності в аптечних закладах медичних виробів (масок медичних(17);
– щодо додержання ліцензійних умов (1);
– щодо роботи аптеки з виготовлення лікарських засобів (1);
– щодо цін на маски медичні та порушення вимог карантину(3);
Повторних, дублетних звернень до Служби не надходило.
Службою повідомлено по телефону та надано письмові роз’яснення 20 скаржникам, проведено чотири позапланових перевірки та надано письмові роз’яснення заявникам за результатами перевірок, 4 звернення передано за належністю.
При наданні відповіді на звернення приділяється значна увага повноті розгляду поставлених у зверненнях питань та законності і обґрунтованості прийнятих рішень.
Питання ефективності розгляду звернень громадян є першочерговим завданням в роботі Служби та знаходяться на постійному контролі керівництва.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.