Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області за 2021 рік

Опубліковано 05.01.2022 о 14:08

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення  до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у  Сумській області (далі – Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за 2021 рік.

У  2021 році надійшло 5 звернення громадян. Заяви індивідуальні,  чотири первинні, одна повторна. Звернення надійшли від 2 чоловіків (одне повторне звернення від чоловіка)  та  від 2 жінок, заявники  мешканці області, проживають у містах. Одна жінка є інвалідом війни, ветераном війни та праці.

 Три  заяви  надійшли  від ГУ Держпродспоживслужби в Сумській області, та дві заяви надійшли поштою від громадян.

У зверненнях порушені питання щодо якості лікарського засобу,  звернення щодо перевірки додержання ліцензійних умов суб’єктом господарювання, що здійснює роздрібну торгівлю лікарським  засобами та виробництво лікарських засобів в умовах аптеки, два звернення щодо перевірки додержання ліцензійних умов суб’єктом господарювання, що здійснює роздрібну торгівлю лікарським  засобами, та одне  звернення щодо повернення коштів за харчову добавку придбану через мережу інтернет.

Скаржникам  надано два роз’яснення, проведено позапланову перевірку та вжиті відповідні заходи,  про що повідомлено заявника. Повторне питання щодо перевірки додержання ліцензійних умов не розглядалося відповідно до  ст. 8 «Про звернення громадян», про що повідомлено заявника. Питання щодо повернення коштів передано за належністю.

 Дублетних  звернень до Служби не надходило.

При наданні відповіді на звернення приділяється значна увага  повноті розгляду поставлених у зверненнях питань та законності і обґрунтованості прийнятих  рішень.

Питання ефективності розгляду звернень громадян є першочерговим завданням в роботі Служби та знаходяться на постійному контролі керівництва.

 

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області за ІV квартал 2021 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області за 2022 рік