Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за 1 квартал 2020 року
Опубліковано 03.04.2020 о 13:53На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу Держлікслужби від 29.12.2016 року № 10-Адм «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян» було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області.
За 1 квартал 2020 року надійшло 3 звернення від громадян (за 1 квартал 2019 року – 4 звернення).
І. Характеристика звернень.
1. За формою надходжень звернень:
від громадян на особистому прийомі – 1 (33,3%)
від Держлікслужби – 1 (33,3%)
від громадян поштою – 1 (33,3%)
2. За ознакою надходження:
первинне – 2 ( 67%)
повторне – 1 (33%)
3. За видами:
заява – 3 (100%)
4. Застатевим розподілом авторів звернень:
чоловіча – 2 (67%)
жіноча – 1 (33 %)
5. За суб’єктом:
індивідуальні – 3 ( 100%)
6. За типом:
лист – 3 ( 100%)
7. За категоріями авторів звернення:
інші – 3 (100 %)
8. За соціальним станом авторів звернення:
пенсіонер – 1 (33%)
інші – 2 ( 67%)
9. За результатами розгляду:
надано роз’яснення – 1 ( 33,3%)
вирішено позитивно – 1 (33,3%)
у стадії розгляду – 1 (33,3%)
ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:
охорона здоров’я – 3 (100%)
ІІІ. Додаткові питання, що порушуються у зверненнях громадян:
питання якості лікарських засобів – 3 (100%)
У порівнянні з І кварталом 2019 року кількість звернень громадян зменшилась на 25%.
Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області, розглянуто у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
Заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань залишаються пріоритетними в діяльності Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області. На апаратних нарадах територіальної Служби аналізується стан розгляду звернень громадян, дотримання термінів розгляду, надання обґрунтованих відповідей на звернення.
Посадові особи Служби і надалі забезпечуватимуть неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» щодо об’єктивного, всебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, конкретного їх вирішення, проводитимуть постійну роботу з метою якісного задоволення потреб і запитів громадян.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.