Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби у І кварталі 2020 року
Опубліковано 09.04.2020 о 12:15 У І кварталі 2020 року до Держлікcлужби надійшло 150 звернень громадян. З усіх 150 звернень –
87% (130) складають заяви, 12% (18) – скарги, 1% (2) – пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 80 (53%) звернень (з них електронною поштою – 68), з МОЗ України – 6 звернень (4%), через органи влади – 5 (3%), 55 (37%) звернень надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», на особистому прийомі – 4 (3%). Індивідуальні звернення становили 99% (149), колективні – 1% (1). Усього до Держлікслужби звернулося 151 громадянин.
Отримані звернення розподіляються за типом надходження: листи – 18 (12%), усні – 59 (39%), електронні – 73 (49%).
За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби зверталося: чоловіків – 29% (72); жінок – 46% (79).
Залишається достатньо високою активність громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Зі зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:
- особа з інвалідністю 1 групи – 1;
- особа з інвалідністю 2 групи – 9;
- особа з інвалідністю 3 групи – 1;
- особа з інвалідністю внаслідок війни – 1;
- ветеран праці – 2;
- учасник бойових дій – 1;
- дитина війни – 4;
До Держлікслужби протягом звітного періоду звернулося 29 пенсіонерів.
Найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів
м. Києва (28).
Звернення громадян по областям, що надійшли
до Держлікслужби у І кварталі 2020 року
Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:
- якість лікарських засобів (65);
- обіг лікарських засобів (39);
- порушення ліцензійних умов в аптечних закладах (6);
- питання медичних виробів (19);
- обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (3);
- питання роботи аптечних закладів (3);
- питання фармацевтичного виробництва (1);
- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації (1);
- економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (1);
- діяльність центральних органів виконавчої влади (3);
- діяльність підприємств та установ (1);
- праця і зарплата (2);
- охорона здоров’я (1);
- інше (5).
При розгляді письмових звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.
Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 112 відповідей-роз’яснень; 7 – вирішено позитивно; 5 звернень було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 5 – звернень, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян; 21 звернення – у стадії розгляду. Крім того, за звітний період до Держлікслужби надійшло 2 повторних і 2 дублетних звернення.
Особистий прийом громадян керівництвом Держлікслужби та посадовими особами структурних підрозділів проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні та на офіційному вебсайті Держлікслужби. Наразі відповідно до наказу Держлікслужби від 17.03.2020 № 322 «Про додаткові заходи із попередження виникнення коронавірусу COVID-19» тимчасово призупинено особистий прийом громадян в Держлікслужбі.
Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.