Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІІІ кварталі 2021 року
Опубліковано 11.10.2021 о 09:14У ІІІ кварталі 2021 року до Держлікcлужби надійшло 125 звернень громадян, що на 8 більше ніж у звітному періоді порівняно з відповідним періодом 2020 року. З усіх 125 звернень – 75% (94) складають заяви, 23% (29) – скарги, 2% (2) – пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 73 (58%) звернення (з них електронною поштою – 57), з МОЗ України – 9 звернень (7%), через органи влади – 11 (9%), 32 (26%) звернення надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», на особистому прийомі – 0. Індивідуальні звернення становили 99% (124), колективні – 1% (1). Усього до Держлікслужби звернулося 126 громадян.
Отримані звернення розподіляються за типом надходження: листи – 40 (32%), усні – 41 (16%), електронні – 44 (52%).
За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби зверталося: чоловіків – 39% (65); жінок – 61% (61).
Залишається достатньо високою активність громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Зі зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:
- особа з інвалідністю 2 групи – 6;
- особа з інвалідністю 3 групи – 3;
- дитина війни – 1;
- ветеран війни – 1;
- учасник бойових дій – 1;
- багатодітна сім’я – 1.
До Держлікслужби протягом звітного періоду звернулося 14 пенсіонерів.
Найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів
м. Києва (26).
РОЗПОДІЛ
звернень за адміністративно-територіальними одиницями України
Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:
- якість лікарських засобів (26);
- обіг лікарських засобів (20);
- порушення ліцензійних умов в аптечних закладах (9);
- питання медичних виробів (13);
- обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (7);
- питання роботи аптечних закладів (29);
- питання фармацевтичного виробництва (3);
- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації (6);
- фінансова, податкова, митна політика (1);
- діяльність центральних органів виконавчої влади (3);
- економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (1);
- праця і зарплата (1);
- охорона здоров’я (1);
- інше (5).
При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.
Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 93 відповідей-роз’яснення; 7 – вирішено позитивно; 10 звернень було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 1 – звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян; 14 звернень – у стадії розгляду. Крім того, за звітний період до Держлікслужби надійшло 7 повторних та 5 дублетних звернень.
Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.