Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІІІ кварталі 2021 року

Опубліковано 11.10.2021 о 09:14

У ІІІ кварталі 2021 року до Держлікcлужби надійшло 125 звернень громадян,  що на 8 більше ніж у звітному періоді порівняно з відповідним періодом 2020 року. З усіх 125 звернень – 75% (94) складають заяви,    23% (29) – скарги, 2% (2) – пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 73 (58%) звернення (з них електронною поштою – 57),  з МОЗ України 9 звернень (7%), через органи влади – 11 (9%), 32 (26%) звернення надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», на особистому прийомі – 0. Індивідуальні звернення становили 99% (124), колективні – 1% (1). Усього до Держлікслужби звернулося 126 громадян.

Отримані звернення розподіляються за типом надходження: листи –     40 (32%), усні – 41 (16%), електронні – 44 (52%).

За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби  зверталося: чоловіків – 39% (65); жінок – 61% (61).

Залишається достатньо високою активність громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Зі зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:

  • особа з інвалідністю 2 групи – 6;
  • особа з інвалідністю 3 групи – 3;
  • дитина війни – 1;
  • ветеран війни – 1;
  • учасник бойових дій – 1;
  • багатодітна сім’я – 1.

До Держлікслужби протягом звітного періоду звернулося 14 пенсіонерів.

Найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів
м. Києва (26).

РОЗПОДІЛ

звернень за адміністративно-територіальними одиницями України

Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:

  • якість лікарських засобів (26);
  • обіг лікарських засобів (20);
  • порушення ліцензійних умов в аптечних закладах (9);
  • питання медичних виробів (13);
  • обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (7);
  • питання роботи аптечних закладів (29);
  • питання фармацевтичного виробництва (3);
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації (6);
  • фінансова, податкова, митна політика (1);
  • діяльність центральних органів виконавчої влади (3);
  • економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (1);
  • праця і зарплата (1);
  • охорона здоров’я (1);
  • інше (5).

При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.

Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 93 відповідей-роз’яснення; 7 – вирішено позитивно; 10 звернень було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 1 – звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян; 14 звернень – у стадії розгляду. Крім того, за звітний період до Держлікслужби надійшло 7 повторних та 5 дублетних звернень.

Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Завантажити звіт

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІІ кварталі 2021 року

Наступна

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІV кварталі 2021 року