Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у ІV кварталі 2021 року

Опубліковано 06.01.2022 о 14:26

 На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

У ІV кварталі 2021 року до Служби надійшло та було опрацьовано 2 звернення громадян, що на 7 звернень менше ніж у звітному періоді порівняно з відповідним періодом 2020 року.

З 2 звернень – 1 (50%) – заява, 1 (50%) – скарга. З них від громадян електронною поштою надійшло – 1 звернення (50%), від Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області – 1 звернення (50%).

Звернення були первинні та індивідуальні. Отримані звернення розподіляються за типом надходження: листи – 2 (100%). За статевим розподілом авторів звернень, до Служби зверталися чоловіки – 1 (50%), жінки – 1 (50%).

Питання, які порушували  громадяни у своїх зверненнях були:

– охорона здоров’я –1;

– питання обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів – 1.

2 звернення громадян розглянуто Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян» та направлено за належністю в інші відомства.

Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні та на офіційному вебсайті Служби. Наразі відповідно до наказів Служби від 17.03.2020 №138-ОС «Про додаткові заходи із попередженням виникнення коронавірусу COVID-19» та від 22.05.2020 №194-ОС «Про заходи із попередження виникнення короновірусу COVID-19» тимчасово призупинено особистий прийом громадян у Службі.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи зі зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби. Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області.

Отримати файл

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у ІІІ кварталі 2021 року

Наступна

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у 2021 році