Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у 2021 році

Опубліковано 06.01.2022 о 14:33

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

З 01 січня по 31 грудня 2021 року до Служби надійшло та було опрацьовано 30 звернень громадян,  що на 123 звернення менше ніж у звітному періоді порівняно з відповідним періодом 2020 року.

З усіх 30 звернень – 19 (63%) – складають заяви, 11 (37%) – скарги. З них безпосередньо від громадян поштою (в т.ч. електронною) надійшло – 7 звернень (23%), від громадян на особистому прийомі – 2 звернення (7%), 17 звернень (57%) надійшло від Харківської обласної державної адміністрації, 4 звернення (13%) надійшло від інших органів, установ та організацій.

Усі звернення були первинні та індивідуальні. Отримані звернення розподіляються за типом надходження: листи – 29 (97%), усне – 1 (3%).

11 звернень надійшло від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, а саме за соціальним станом: пенсіонери – 10, за категоріями: дитина війни – 1, особа з інвалідністю 2 групи – 4, особа з інвалідністю 3 групи – 1, безробітний -1, інші не зазначали відповідної інформації. За статевим розподілом авторів звернень, до Служби зверталося чоловіків –16 (53%), жінок – 14 (47%).

Питання, які порушували  громадяни у своїх зверненнях були:

– охорона здоров’я –9;

– питання якості лікарських засобів – 4;

– питання медичних виробів-1;

– питання порушення ліцензійних умов-3;

– питання роботи аптечних закладів -12;

– питання обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів-1.

У ході розгляду звернень громадян було здійснено 14 позапланових перевірок (8 з них за дорученням Держлікслужби) суб’єктів господарювання в Харківській області.

Усі звернення громадян розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян». Із загальної кількості опрацьованих звернень громадянам надано 22 відповіді – роз’яснення за звітний період, 8 звернень направлено за належністю в інші відомства. Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні та на офіційному вебсайті Служби. Наразі відповідно до наказів Служби від 17.03.2020 №138-ОС «Про додаткові заходи із попередженням виникнення коронавірусу COVID-19» та від 22.05.2020 №194-ОС «Про заходи із попередження виникнення короновірусу COVID-19» тимчасово призупинено особистий прийом громадян у Службі.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи зі зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби. Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області.

Отримати файл

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у ІV кварталі 2021 року

Наступна

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у І кварталі 2022 року