ПФУ повідомляє, як подати відомості про трудову діяльність для створення електронної трудової книжки
Опубліковано 30.06.2022 о 11:51Відомості про трудову діяльність в електронній формі може подати як страхувальник за працівників, так і сам працівник через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua):
• у вигляді копій документів, виготовлених шляхом сканування;
• в оцифрованому вигляді – шляхом створення запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.
Скановані копії мають бути в кольоровому форматі з оригіналів документів та містити всі сторінки трудової книжки у хронологічному порядку та поля відповідних документів.
Подаються такі відомості з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису страхувальника або працівника, який надає таку інформацію.
Довідково
Механізм подання роботодавцями і працівниками відомостей про трудову діяльність в електронній формі визначено Порядком подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 12 березня 2021 року № 11-1.
За матеріалами повідомлення ПФУ на сайті КМ України (https://www.kmu.gov.ua/news/pfu-povidomlyaye-yak-podati-vidomosti-pro-trudovu-diyalnist-dlya-stvorennya-elektronnoyi-trudovoyi-knizhki)