ПФУ повідомляє, як подати відомості про трудову діяльність для створення електронної трудової книжки

Опубліковано 30.06.2022 о 11:51

Відомості про трудову діяльність в електронній формі може подати як страхувальник за працівників, так і сам працівник через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua):

• у вигляді копій документів, виготовлених шляхом сканування;

• в оцифрованому вигляді – шляхом створення запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.

Скановані копії мають бути в кольоровому форматі з оригіналів документів та містити всі сторінки трудової книжки у хронологічному порядку та поля відповідних документів.

Подаються такі відомості з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису страхувальника або працівника, який надає таку інформацію.

Довідково

Механізм подання роботодавцями і працівниками відомостей про трудову діяльність в електронній формі визначено Порядком подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 12 березня 2021 року № 11-1.

 

За матеріалами повідомлення ПФУ на сайті КМ України (https://www.kmu.gov.ua/news/pfu-povidomlyaye-yak-podati-vidomosti-pro-trudovu-diyalnist-dlya-stvorennya-elektronnoyi-trudovoyi-knizhki)

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

До уваги підприємств, які здійснюють забезпечення окремих категорій громадян допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітації)

Наступна

Що має робити фармацевтичний працівник, якщо у нього є підозра щодо фальсифікації препарату?