Увага! Атестація фармацевтичних працівників 2020
Опубліковано 13.10.2020 о 14:25Провізори і фармацевти, які виявили бажання пройти атестацію в атестаційній комісії з атестації провізорів та фармацевтів при Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області (далі – атестаційна комісія) для отримання та/або підтвердження кваліфікаційної категорії, повинні підготувати документи, перелік яких наведено в наказі МОЗ України від 12.12.2006 року № 818 «Про вдосконалення атестації провізорів та фармацевтів», та подати їх Залевській Валентині Миколаївні, Голові атестаційної комісії, за адресою: Херсонський базовий медичний фаховий коледж – м. Херсон, вул. Перекопська, 164а, каб. 317, 3 поверх, контактний телефон моб. (050)704-48-94 в термін до 20 листопада 2020 року.
Нагадуємо: інформація щодо переліку документів на атестацію та вимоги до написання звіту розміщена на офіційному вебсайті Служби в розділі «Атестація провізорів та фармацевтів».
Засідання атестаційної комісії відбудеться:
25 листопада 2020 року – на платформі Zoom (у форматі відеоконференції);
26 листопада 2020 року початок о 10:00 – у приміщенні Служби для осіб, які не мають можливості зареєструватися на платформі Zoom, з дотриманням карантинних обмежень.
Просимо до 20 листопада 2020 року направити секретарю атестаційної комісії (електронна адреса Mazur_NR@dls.gov.ua) в електронному вигляді списки працівників за формою (додається), які візьмуть участь у відеоконференції.
Для проходження атестації на платформі Zoom кожен заявлений учасник повинен окремо зареєструватися в додатку Zoom за наступним посиланням: https://zoom.us/download (інструкція додається).
Для учасників, які надали заявки для участі у відеоконференції буде додатково надіслано наступну інформацію:
– час проведення заходу
– посилання для участі у відеоконференції
– ідентифікатор конференції
– код доступу
– дата та час проведення тестування в електронній системі тестування.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.