Антикорупційна програма Держлікслужби на 2021 – 2023 роки

ЗВІТ

ОПИС

ОЦІНЕНІ КОРУПЦІЙНІ РИЗИКИ

ПЕРЕЛІК АДМІПОСЛУГ

ПЕРЕЛІК ТЕХКАРТОК

ПЕРЕЛІК СОПів

ПЛАН РОБОТИ

ПЛАН ЗАНЯТЬ

ПЛАН КОРИГУВАЛЬНИХ ЗАХОДІВ

 

 

АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА

Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками на 2021 - 2023 роки

(зі змінами, відповідно до наказу Держлікслужби від 09. 10. 2021 року № 1068 )

Антикорупційна програма Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (далі - Антикорупційна програма Держлікслужби) розроблена на виконання положень статті 19 Закону України «Про запобігання корупції», наказів Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 25.02.2017 № 208 «Про затвердження Положення про комісію з оцінки корупційних ризиків та моніторингу виконання Антикорупційної програми Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками», від 22.01.2021 № 76          «Про внесення змін до наказу Держлікслужби від 21.02.2017 № 208» та № 77 «Про проведення оцінки корупційних ризиків у Держлікслужбі», з урахуванням Методології оцінювання корупційних ризиків у діяльності органів виконавчої влади, затвердженої рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.12.2016 № 126, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.12.2016 за № 1718/29848, Порядку підготовки, подання антикорупційних програм на погодження до Національного агентства з питань запобігання корупції та здійснення їх погодження, затверджений рішенням НАЗК 08.12.2017 № 1379, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22.01.2018 за № 87/31539.

Базовим документом в сфері антикорупційної політики повинна стати Антикорупційна стратегія, на основі якої здійснюється деталізація передбачених в ній заходів. Ефективній реалізації завдань Антикорупційної стратегії сприятиме збереження практики прийняття Кабінетом Міністрів України Державної програми з встановленням заходів реалізації завдань Антикорупційної стратегії, ступінь виконання яких має слугувати оцінкою її ефективності.

Протягом останніх років необхідні видатки з державного бюджету України забезпечили створення і діяльність нової системи державних спеціалізованих антикорупційних органів. Наразі Національне агентства з питань запобігання корупції (НАЗК), Національне антикорупційне бюро України (НАБУ), Спеціалізована антикорупційна прокуратура (САП), Державне бюро розслідувань (ДБР) і Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (АРМА) розглядаються суспільством і міжнародними партнерами України в якості ключових елементів подолання корупції. Водночас зберігається необхідність зміцнення довіри населення до них і їх спроможності боротися з корупцією.

В Україні поки не подолані протиріччя та взаємна недовіра суспільства і органів державної влади. За цих умов для ефективного запобігання корупції необхідно зміцнювати взаємодію органів державної влади і місцевого самоврядування з інститутами громадянського суспільства.

Метою Антикорупційної програми є створення ефективної системи запобігання та протидії корупції на основі нових засад формування та реалізації антикорупційної політики в Державній службі України з лікарських засобів та контролю за наркотиками.

 

  1. Засади загальної відомчої політики Держлікслужби щодо запобігання та протидії корупції, заходи з їх реалізації, а також з виконання антикорупційної стратегії та державної антикорупційної програми
    • Положенням про Державну службу України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2015 року № 647, визначено що, Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра охорони здоров’я, який реалізує державну політику у сферах контролю якості та безпеки лікарських засобів, у тому числі медичних імунобіологічних препаратів, медичної техніки і виробів медичного призначення, та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, протидії їх незаконному обігу.

Держлікслужба у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.

Основними завданнями Держлікслужби є:

- законності,

- прозорості,

- доступності,

- неупередженості,

- доброчесності,

- політичної нейтральності,

- толерантності,

- дотримання етичних норм,

- раціонального та ефективного використання бюджетних коштів.

Досягнення мети Антикорупційної програми можливе шляхом імплементації нових засад державної антикорупційної політики в Україні, належного впровадження нового базового антикорупційного законодавства, зокрема законів України «Про запобігання корупції» та «Про Національне антикорупційне бюро України».

Антикорупційна Програма визначає пріоритети антикорупційної політики Держлікслужби, дає можливість сформувати систему запобігання та протидії корупції, що, в свою чергу, суттєво зменшить гостроту проблеми корупції.

-    проведення серед працівників Держлікслужби роз’яснювальної роботи із запобігання та виявлення корупції;

- організація і проведення навчальних заходів, індивідуального консультування з питань профілактики і протидії корупції;

- підбір та розстановка кадрів з урахуванням обмежень, встановлених законодавством;

- проведення ефективних заходів щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів;

- здійснення ефективної роботи зі зверненнями громадян щодо зловживань службовим становищем, запобігання корупційним та економічним правопорушенням;

- здійснення вибору контрагентів для закупівлі товарів, робіт та послуг відповідно до вимог чинного законодавства України;

- планові та позапланові перевірки підрозділів, підпорядкованих органів  Держлікслужби  з метою виявлення корупційних правопорушень та ризиків;

- внесення антикорупційного застереження у договори, що укладаються Держлікслужбою, територіальними органами, державними підприємствами, що належать до сфери управління Держлікслужби на закупівлю товарів, робіт та послуг;

- забезпечення відповідності системи внутрішнього контролю в Держлікслужбі вимогам антикорупційної політики;

- здійснення контролю даних бухгалтерського обліку, наявності та достовірності первинних документів бухгалтерського обліку;

- контроль за фінансовими операціями, що здійснюються Держлікслужбою, її територіальними органами, державними підприємствами, що належать до сфери управління Держлікслужби, їх належний облік та доступність для перевірки; 

- проведення нарад із заслуховуванням звітів керівників підрозділів, територіальних органів, державних підприємств, що належать до сфери управління Держлікслужби про стан дотримання антикорупційного законодавства; 

- регулярне здійснення моніторингу ефективності впроваджених антикорупційних стандартів і процедур шляхом проведення оцінки результатів роботи із запобігання та виявлення корупції, а також підготовки та розповсюдження звітних матеріалів про проведену роботу та досягнуті результати у сфері запобігання та виявлення корупції. 

- інформування працівників про випадки вчинення корупційних правопорушень в Держлікслужбі; 

- інформування працівниками Голови Держлікслужби та уповноваженої особи про відому їм інформацію щодо випадків вчинення корупційних правопорушень іншими працівниками Держлікслужби, контрагентами або іншими особами та порядку розгляду таких повідомлень, включаючи створення доступних засобів передачі зазначеної інформації;

- інформування працівниками Голови Держлікслужби та уповноваженої особи щодо виникнення конфлікту інтересів та порядку його врегулювання.

- захист працівників Держлікслужби, які повідомили про корупційні правопорушення в діяльності підрозділів Держлікслужби.

1.6. Положення Антикорупційної програми поширюються на всіх працівників Держлікслужби, територіальних органів, державних підприємств, що належать до сфери управління Держлікслужби, які обіймають посади, пов’язані з виконанням функцій держави, організаційно-розпорядчих або адміністративно-господарських обов’язків, а також інших працівників, які не є посадовими особами, та перебувають у трудових відносинах із Держлікслужбою та її підрозділами.

 

  1. Оцінка корупційних ризиків у діяльності Держлікслужби,

причини, що їх породжують та умови, що їм сприяють

 

 2.1.1. Одним із основних напрямів у сфері запобігання корупції є виявлення, оцінка корупційних ризиків, які можуть виникнути в діяльності посадових осіб Держлікслужби, а також усунення умов та причин виникнення цих ризиків.

Оцінка корупційних ризиків у діяльності Держлікслужби, причин, що їх породжують та умов, що їм сприяють проведена з урахуванням Методології оцінювання корупційних ризиків у діяльності органів виконавчої влади, затвердженої рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.12.2016 № 126, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 28.12.2016 за № 1718/29848 (далі – Методологія), на підставі наказів Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 25.02.2017 № 208 «Про затвердження Положення про комісію з оцінки корупційних ризиків та моніторингу виконання Антикорупційної програми Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками», від 22.01.2021 № 76 «Про внесення змін до наказу Держлікслужби                  від 21.02.2017 № 208» та від 22.01.2021 № 77 «Про проведення оцінки корупційних ризиків у Держлікслужбі».

Відповідно до Методології процес оцінки корупційних ризиків було розділено на етапи:

2.1.2. Організаційно-підготовчі заходи

Головою Держлікслужби було видано накази від 22.01.2021 № 76          «Про внесення змін до наказу Держлікслужби від 21.02.2017 № 208» (оновлення складу комісії з оцінки корупційних ризиків) та від 22.01.2021 № 77 «Про проведення оцінки корупційних ризиків у Держлікслужбі»                     для включення до Антикорупційної програми Держлікслужби на 2021 - 2023 роки. В процесі оцінки корупційних ризиків було проведено три засідання комісії з оцінки корупційних ризиків, затверджено робочий план оцінки корупційних ризиків, визначено завдання щодо оцінки корупційних ризиків структурним підрозділам Держлікслужби, її територіальним органам та державним підприємствам, що належать до сфери управління Держлікслужби. Вся зазначена інформація висвітлювалась на офіційному веб-сайті Держлікслужби, до ідентифікації ризиків, пошуку шляхів до їх усунення залучались Громадська Рада при Держлікслужбі, активісти фармацевтичного ринку.

Під час ідентифікації корупційних ризиків в Держлікслужбі були визначені вразливі до ризиків сфери діяльності, окремі функції та завдання, конкретні напрями діяльності структурних підрозділів Держлікслужби, територіальних органів, державних підприємств, що належать до сфери управління Держлікслужби під час виконання ними функцій і завдань. Ідентифікація корупційних ризиків проведена шляхом дослідження (аналізу) зовнішнього та внутрішнього середовища Держлікслужби на предмет виявлення чинників корупційних ризиків у нормативно-правових актах і організаційно-управлінській діяльності.

Джерела отримання інформації для ідентифікації корупційних ризиків в Держлікслужбі:

Види корупційних ризиків:

За результатами ідентифікації корупційних ризиків в Держлікслужбі, територіальних органах та державних підприємствах, що належать до сфери управління Держлікслужби було здійснене їх формальне визначення, яке включає проаналізовані функції, завдання Держлікслужби, конкретні напрями діяльності структурних підрозділів, існуючі засоби контролю та описи корупційних ризиків (додаток 1 до Звіту за результатами оцінки корупційних ризиків).  

Оцінка корупційних ризиків здійснена за критеріями ймовірності виникнення ідентифікованих корупційних ризиків та наслідків корупційного правопорушення, чи правопорушення пов’язаного з корупцією, також визначені шляхи до їх мінімізації, усунення (додаток 2 до Звіту за результатами оцінки корупційних ризиків).

В ході проведення зазначеного заходу, в процесі вивчення питань Форми звіту, чітко окреслились вимоги НАЗК до діяльності уповноважених підрозділів. В цілому ефективність діяльності з питань запобігання корупції Держлікслужби знаходиться на високому рівні (в тому числі в рейтингу НАЗК – 8 місце із 147 центральних органів виконавчої влади), але виникла необхідність провести корегувальні заходи діяльності Держлікслужби, територіальних органів, державних підприємств, що належать до сфери управління Держлікслужби  з питань запобігання та виявлення корупції.

За результатами обговорення зазначених питань учасники «Круглого столу» прийшли до висновку, що необхідно внести зміни до Антикорупційної програми Держлікслужби на 2021 – 2023 роки, а саме:

 

  1. Заходи щодо усунення виявлених корупційних ризиків у діяльності Держлікслужби, особи, відповідальні за їх виконання, строки та необхідні ресурси

Заходи щодо усунення виявлених корупційних ризиків заплановані та здійснюються за результатами здійсненої оцінки корупційних ризиків у діяльності Держлікслужби та полягають у визначенні можливих механізмів протидії та запобігання корупційним ризикам, містять пропозиції щодо шляхів їх реалізації та спрямовані на ліквідацію або мінімізацію умов (причин) виникнення корупційних ризиків (додаток 3):

В Держлікслужбі проводиться робота щодо підготовки змін до документів що регламентують діяльність Держлікслужби: Положення про Державну службу України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (далі – Положення), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2015 року № 647 та інших нормативно-правових актів. Підготовка зазначених змін проводиться, в тому числі і з метою усунення корупціогенних факторів, мінімізації ймовірності вчинення посадовими особами корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, чіткого визначення адміністративних процедур, усунення колізій, прогалин, зменшення дискреційних повноважень або встановлення належного контролю за їх здійсненням, зменшення надмірних обтяжень (при отриманні дозвільних документів, довідок, ліцензій, сертифікатів), та поширеної практики безпосереднього контакту посадових осіб з третіми особами, відсутність вимог обґрунтованих рішень тощо.

В Держлікслужбі затверджено перелік із 31 адміністративних послуг (додаток 4), 31 інформаційної та технологічної картки адміністративних послуг, які надаються Держлікслужбою (додаток 5) та 96 стандартних операційних процедур (СОП), які підлягають постійному оновленню у зв’язку зі змінами в законодавстві та організаційно-штатними змінами в Держлікслужбі (додаток 6).

Держлікслужба протягом тривалого часу формує необхідні рамки для політичного діалогу між Україною та внутрішнім ринком ЄС в сфері контролю якості та безпеки лікарських засобів (ЛЗ), у тому числі медичних імунобіологічних препаратів, медичної техніки і виробів медичного призначення (далі – медичні вироби (МВ), та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, протидії їх незаконному обігу в Україні, а також  створює прозорі умови для посилення економічних та торговельних відносин, що ведуть до поступової інтеграції між всіма зацікавленими сторонами даної сфери.

Одним із основних напрямків інтеграційного процесу є економічна інтеграція, що спрямована на правову адаптацію та імплементацію Угоди про партнерство та співробітництво між Україною і Європейським Співтовариством та їх державами-членам, укладання галузевих угод, приведення чинного законодавства України у відповідність до європейських норм. Україна потребує змін, змін у економіці, медицині, фармацевтичній сфері, а також у запобіганні корупційним діям на всіх стадіях обігу МВ та ЛЗ.

На наш погляд, одним із вагомих елементів прозорої системи допуску якісних медичних виробів на ринок України є запровадження нових технічних регламентів, перехід на які зараз триває в країнах Євросоюзу. Нові технічні регламенти мають базуватися  на основі  Регламентів (ЄС) 2017/745 Європейського Парламенту та Ради від 05.04.2017 щодо медичних виробів та Регламенту (ЄС) 2017/746 Європейського Парламенту та Ради від 05.04.2017 щодо медичних виробів in vitro. Беручі до уваги задекларований Україною євроінтеграційний курс, запровадження нових технічних регламентів в Україні сприятиме поступовому зближенню України та ЄС.

Згідно з нещодавно оприлюдненим звітом Національного антикорупційного бюро України, 90% зловживань, викритих у соціальній сфері, стосуються охорони здоров’я. Вже сьогодні Держлікслужбою зроблено чисельні кроки у подоланні корупції та запобіганні корупційним явищам у майбутньому. З цією метою фахівці Держлікслужби залучені до реалізації низки міжнародних проектів, а саме:

  1. З метою забезпечення суб’єктів господарювання інформацією про заходи державного нагляду (контролю). Держлікслужба на виконання вимог Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» збирає та вносить данні до інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю).

Зокрема, з початку 2019 року Держлікслужба вносить відповідну інформацію про заходи державного нагляду (контролю) до  пілотного модулю системи заходів державного нагляду (контролю) ІАС ДНК, запущеного Державною регуляторною службою України спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та за підтримки Офісу ефективного регулювання (BRDO).

  1. У партнерстві Держлікслужби і Міністерства цифрової трансформації, за підтримки проекту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» з грудня 2019 року у тестовому режимі запрацював онлайн-сервіс Держлікслужби з отримання дозвільних документів, а саме – щодо ліцензування діяльності виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів). Одна серед найбільш затребуваних функцій Держлікслужби стала доступною для тестування представниками бізнесу: промисловими виробниками, аптечними закладами, імпортерами та дистриб’юторами. Онлайн-сервіс покликаний забезпечити оптимізацію процедури отримання ліцензій, зменшити кількість відмов через суб’єктивні технічні помилки, а головне – забезпечити більшу прозорість процесів та усунення ризиків корупції.

Важливим кроком у подоланні системної корупції в Україні має стати повномасштабний перехід на автоматизацію надаваних публічними органами влади послуг та впровадження електронного урядування. За даними International Data Corporation, лише 10 % даних оцифровані та структуровані, а 90 % залишаються невикористаними, неструктурованими і прихованими. Інтеграція даних - це процес об'єднання даних з різних джерел для державного та громадського контролю, моніторингу, аналізу, бізнес-аналітики, звітності та передачі інформації в інші  державні системи.

Прийняття нових технічних регламентів передує розробці інформаційних систем обміну даних, що мають бути інтегровані в загальну систему обміну даних у сфері охорони здоров’я.

Нові технічні регламенти запровадять нові правила для діагностичних медичних виробів in vitro, де одним із заходів є впровадження європейської бази даних медичних виробів Eudamed, яка в себе включає запровадження  електронних систем реєстрації медичних виробів, економічних операторів, клінічних випробувань, обліку органів з оцінки відповідності та виданні сертифікатів, а також базу даних згідно UDI коду та систему ринкового нагляду.

Очікується, що впровадження нових правил відповідно технічних регламентів забезпечить:

- посилення спроможності Держлікслужби щодо впровадження засобів та механізмів реалізації антикорупційної політики в сфері своєї діяльності через електронні системи;

- покращення обізнаності громадськості щодо діяльності Держлікслужби у сфері антикорупційної реформи та успіхів її впровадження при запровадженні жорсткого контролю над діями державних службовців;

- підвищення рівня спроможності Держлікслужбою через залучення громадян, громадських організацій до запобігання корупції через відкритість даних в сфері обігу медичних виробів;

- зниження корупційної складової при забезпеченні доступності медичних виробів населенню України на всіх етапах роботи центрального органу та поступовий перехід до нових правил ЄС через приведення законодавства та відкритість новостворених реєстрів;

- отримання інформації про обіг медичних виробів більш ефективним способом і зниження корупційних ризиків щодо прийняття рішень на основі невірних або неповних даних в процесі реєстрації  медичних виробів;

- мінімізацію корупційних ризиків при формуванні ціноутворення з виокремленням конкретного найменування медичного виробу.

Наразі Держлікслужбою проводяться активна організаційна робота, спрямована на забезпечення виконання поставлених вищезазначених завдань щодо створення та впровадження даних заходів для запобігання корупції та системної роботи уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції, включаючи удосконалення (розробку) спеціальних нормативно–правових та інших актів, направлених на мінімізацію корупційних, або пов’язаних із корупцією порушень. В тому числі, усунення нечіткості процедур, що запобігатиме корупції на всіх стадіях роботи центрального органу у передбачений законом строк. Досягнення поставленої мети можливе при забезпеченні належного фінансування та отримання допомоги в рамках міжнародного проекту «Підтримка організацій – лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія».

Держлікслужба виразила готовність розглянути можливість надання міжнародної допомоги з метою запровадження заходів щодо налагодження системної роботи із антикорупційної комунікації у сфері обігу медичних виробів в Україні. На даному етапі готуються технічні умови, проект договору. Відповідно, за результатами міжнародного співробітництва додатково будуть визначені заходи щодо усунення, мінімізації корупційних ризиків, внесено зміни до Антикорупційної програми Держлікслужби.

  1. Навчання та заходи з поширення інформації щодо програм антикорупційного спрямування

4.1. Для забезпечення проведення серед посадових осіб Держлікслужби роз’яснювальної роботи із питань запобігання, виявлення і протидії корупції оцінки та усунення корупційних ризиків уповноваженою особою Держлікслужби будуть  проводиться такі заходи:

-  проведення профілактичних бесід при прийомі на роботу та звільненні з посади державних службовців Держлікслужби;

- проведення для працівників Держлікслужби навчання щодо запобігання конфлікту інтересів;

- проведення семінарів-нарад щодо запобігання корупції для керівників уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції територіальних органів, державних підприємств, що належать до сфери управління Держлікслужби;

- проведення постійної роз’яснювальної роботи для працівників структурних підрозділів Держлікслужби, територіальних органів, державних підприємств, що належать до сфери управління Держлікслужби;

- в умовах пандемії (карантину) основні пріоритети будуть побудовані на доведенні інформації шляхом електронного, телефонного зв’язку.

4.2. Уповноважена особа до 30 грудня року, що передує плановому, затверджує у Голови Держлікслужби План проведення занять та перелік тем з антикорупційної тематики, надає до відділу з управління персоналом Держлікслужби пропозиції щодо включення до плану проведення підвищення кваліфікації працівників Держлікслужби з питань запобігання і протидії корупції.

 Уповноважена особа, у разі виникнення потреби, має право ініціювати перед керівництвом Держлікслужби проведення семінарів, відеоконференцій, зустрічей та інших заходів з метою роз’яснення змісту антикорупційного законодавства працівникам Держлікслужби.

До проведення заходів з підвищення кваліфікації у сфері запобігання корупції можуть залучатись спеціалісти відповідних органів державної влади, громадські та міжнародні організації.

Перелік запланованих навчальних заходів наведено у додатку 8.

Поширення інформації щодо програм антикорупційного спрямування та діяльності Держлікслужби в цьому напрямі буде здійснюватися через офіційний веб-сайт Держлікслужби, розділ «Запобігання корупції».  

  1. Процедури щодо моніторингу, оцінки виконання та періодичного перегляду Антикорупційної програми
    • Моніторинг стану виконання Антикорупційної програми Держлікслужби здійснює комісія з оцінки корупційних ризиків та моніторингу виконання антикорупційної програми шляхом розгляду узагальненої інформації про виконання заходів відповідальними особами, яка подається на розгляд комісії на підставі звітів виконавців, відповідно до Положення про комісію з оцінки корупційних ризиків та моніторингу виконання Антикорупційної програми Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками один раз на три місяці.
    • Керівники самостійних структурних підрозділів Держлікслужби, територіальних органів, державних підприємств, що належать до сфери управління Держлікслужби щоквартально, до 10 числа наступного за звітним, надають Уповноваженій особі Держлікслужби інформацію про стан виконання закріплених за ними заходів.
    • Механізм та критерії (показники) здійснення оцінки виконання антикорупційної програми Держлікслужби проводиться на підставі аналізу виконання конкретних завдань, заходів щодо усунення корупційних ризиків, відношення суспільства, громадських організацій, учасників фармацевтичного ринку та реальних показників (результатів) заходів щодо запобігання та виявлення корупції.
    • З метою здійснення моніторингу уповноважена особа веде облік та аналіз отриманої інформації, її узагальнює, здійснює моніторинг змін законодавства у сфері запобігання та протидії корупції, щоквартально до 20 числа наступного місяця звітного кварталу здійснює оцінку результатів виконання заходів, передбачених антикорупційною програмою, та готує відповідний звіт.
    • Оцінка результатів здійснення заходів, передбачених антикорупційною програмою, проводитиметься з урахуванням критеріїв:

Вважати захід виконаним у повному обсязі щодо:

Вважати захід виконаним своєчасно щодо:

Вважати захід виконаним ефективно у разі:

Під час проведення оцінки результатів здійснення заходів, передбачених антикорупційною програмою, у разі порушення строків, неповноти виконання заходу або неефективності вжитих заходів з'ясовуються питання несвоєчасність або неповне виконання заходу пов’язано із неналежною організацією його виконання та нездійсненням моніторингу результату його впровадження з боку керівництва, або з’ясовуються інші причини.

 

Додатки:

 

  1. Звіт за результатами оцінки корупційних ризиків у діяльності Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками;
  2. Опис ідентифікованих корупційних ризиків у діяльності Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, чинники корупційних ризиків та можливі наслідки корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією;
  3. Таблиця оцінених корупційних ризиків Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками та заходів щодо їх усунення;
  4. Перелік адміністративних послуг відповідно до затвердженого наказом Держлікслужби від 12.09.2019 № 1148 «Питання надання адміністративних послуг Держлікслужбою» переліку адміністративних послуг;
  5. Перелік інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, які надаються Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, затверджених наказом Держлікслужби від 27.03.2017 № 318 «Питання надання адміністративних послуг Держлікслужбою»;
  6. Перелік стандартних операційних процедур (СОП) Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками;
  7. План заходів щодо запобігання та виявлення корупції в Державній службі України з лікарських засобів та контролю за наркотиками в 2021 році;
  8. План занять та перелік тем з питань запобігання корупції для проведення занять в Держлікслужбі на 2021 рік;
  9. План коригувальних заходів щодо приведення антикорупційної діяльності Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками до вимог антикорупційного законодавства.

 

 

Уповноважена особа з питань

запобігання та виявлення корупції                               Михайло САВЧЕНКО

09.10.2021