Довідка про опрацювання запитів на інформацію, що надійшли до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками у І кварталі 2020 року
Опубліковано 02.04.2020 о 15:08Протягом І кварталу 2020 року в Державній службі України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (далі – Держлікслужба) зареєстровано та опрацьовано 42 запита, що на 8 запитів більше ніж у звітному періоді (порівняно з відповідним періодом 2019 року). З усіх 42 запита – 11 отримано поштою(з них 1 – з Національної поліції України ), 31 надійшло на електронну пошту (з них 10 – з Секретаріату Кабінету Міністрів України, 2 – з Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області, 1 – з Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області, та 1 – з Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області).
14 запитів надійшло, як до розпорядника інформації – з Секретаріату Кабінету Міністрів України, 2 – з Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області, 1 – з Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області, та 1 – з Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області, 1 – з Національної поліції України.
За категорією запитувачів запити надійшли:
- від громадян – 20;
- від юридичних осіб – 20;
- від об’єднань громадян – 2;
Найбільша кількість запитів надійшло до Відділу з управління персоналом (8 запитів), до Відділу державного ринкового нагляду за обігом медичних виробів ( 7 запита).
Найчастіші питання які були заданні у запитах стосувалися :
- Щодо медичних виробів «Газоаналізатори Drager Alcotest»;
- Щодо призначення та звільнення на посаду керівника підрозділу (особи) з питань запобігання та виявлення корупції у 2016-2019 р
- Щодо кількості держслужбовців , які визнані корупціонерами, або виникли порушення пов‘язані з корупцією.
- Щодо речовини « Канабідіол» .
Всі запити на інформацію розглянуті та виконані у встановлений законодавством термін, у тому числі:
- задоволено – 41;
- у стадії розгляду – 1.
Найбільша кількість надійшла з м. Києва – 15 запитів (36 %).
З не зазначеною адресою – 12 запитів (29 %).
За видами запитуваної інформації запити поділяються:
- Інформація про товар (роботу, послугу) – 29;
- Правова інформація – 1;
- Статистична інформація – 1;
- Інші види інформації – 10;
- Інформація довідково-енциклопедичного характеру – 1.
Постійно проводиться робота щодо недопущення порушення виконавської дисципліни, а саме: щотижнево для відповідальних виконавців надається інформація – нагадування про запити на інформацію, термін розгляду яких збігає на поточному тижні.
Отже, Держлікслужба і надалі здійснюватиме роботу щодо забезпечення доступу фізичних та юридичних осіб до публічної інформації відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.