Звіт про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області за ІІ квартал 2019 року
Опубліковано 18.07.2019 о 15:13За ІІ квартал 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області надійшло 3 звернення від громадян.
І. Характеристика звернень
За формою надходжень звернень:
від громадян поштою – 1
через органи влади (з них від Держлікслужби) – 1
Від інших органів, установ організацій – 1
За ознакою надходження:
первинне – 1
повторне – 2
За видами:
скарга – 3
За статевим розподілом авторів звернень:
жіноча – 2
За суб’єктом:
індивідуальні – 3
За типом:
скарга – 3
За категоріями авторів звернення:
інші – 3
За соціальним станом авторів звернення:
інші – 3
За результатами розгляду:
дано розʼяснення – 1
переслано з належністю – 1 (Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”)
у стадії розгляду – 1
ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:
порушення ліцензійних умов – 2
питання роботи аптечних закладів – 1
Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області, розглянуто у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області.
Таким чином, одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.