Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІІІ кварталі 2023 року
Опубліковано 20.10.2023 о 17:17На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.
У Ш кварталі 2023 року до Держлікcлужби надійшло 147 звернень громадян, що на 72 звернення більше ніж у звітному періоді порівняно з відповідним періодом 2022 року.
З усіх 147 звернень 68 (46 %) складають заяви, 73 (50 %) – скарги, 6 (4 %) – пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 99 (67%) звернень (з них електронною поштою – 68), з МОЗ України – 8 звернень (6%), через органи влади – 3 (2%), 30 (20%) звернень надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», від інших органів, установ, організацій – 6 (4%), на особистому прийомі – 1 (1%). Індивідуальні звернення – 145 (становлять 99%), колективні – 2 (1%). Усього до Держлікслужби звернулося 99 громадян.
Отримані звернення розподіляються за типом надходження: листи – 49 (33%), усні – 28 (19%), електронні – 70 (4%).
За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби зверталося: чоловіків – 37 (37%); жінок – 62 (63%).
До Держлікслужби протягом звітного періоду звернулося 14 пенсіонерів.
Найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів м. Одеси та
Одеської області (50) та м. Києва (23).
РОЗПОДІЛ
звернень за адміністративно-територіальними одиницями України
№ з/п |
Адміністративно-територіальні одиниці України |
Кількість звернень |
1 |
Автономна Республіка Крим |
0 |
2 |
Вінницька область |
1 |
3 |
Волинська область |
1 |
4 |
Дніпропетровська область |
7 |
5 |
Донецька область |
0 |
6 |
Житомирська область |
4 |
7 |
Закарпатська область |
0 |
8 |
Запорізька область |
1 |
9 |
Івано-Франківська область |
1 |
10 |
Київська область |
11 |
11 |
Кіровоградська область |
0 |
12 |
Луганська область |
1 |
13 |
Львівська область |
4 |
14 |
Миколаївська область |
2 |
15 |
Одеська область |
50 |
16 |
Полтавська область |
3 |
17 |
Рівненська область |
1 |
18 |
Сумська область |
1 |
19 |
Тернопільська область |
2 |
20 |
Харківська область |
12 |
21 |
Херсонська область |
2 |
22 |
Хмельницька область |
2 |
23 |
Черкаська область |
4 |
24 |
Чернівецька область |
0 |
25 |
Чернігівська область |
0 |
26 |
м. Київ |
23 |
27 |
м. Севастополь |
0 |
|
Адреса не зазначена |
14 |
|
З-за кордону |
0 |
|
Всього |
147 |
РОЗПОДІЛ
звернень за адміністративно-територіальними одиницями України
Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:
- якість лікарських засобів (21);
- порушення ліцензійних умов (28);
- питання роботи аптечних закладів (31);
- інші питання (40);
- обіг лікарських засобів (1);
- праця і зарплата (3);
- питання медичних виробів (8);
- охорона здоров’я (4);
- обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (3);
- питання цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення (4);
- питання фармацевтичного виробництва (1);
- забезпечення ліками та виробами медичного призначення (1);
- соціальний захист населення (1);
- сертифікація виробництва (1).
При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.
Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 26 відповідей-роз’яснень; 88 – вирішено позитивно; 4 звернення було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 1 – відмовлено у задоволенні; 1 – звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»; 0 – звернень, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»; 27 звернень – у стадії розгляду.
Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.