Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІІІ кварталі 2023 року

Опубліковано 20.10.2023 о 17:17

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

У Ш кварталі 2023 року до Держлікcлужби надійшло 147 звернень громадян,  що на 72 звернення більше ніж у звітному періоді порівняно з відповідним періодом 2022 року.

З усіх 147 звернень  68 (46 %) складають заяви, 73 (50 %) – скарги, 6 (4 %) – пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 99 (67%) звернень (з них електронною поштою – 68), з МОЗ України – 8 звернень (6%), через органи влади – 3 (2%), 30 (20%) звернень надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», від інших органів, установ, організацій – 6 (4%), на особистому прийомі  – 1 (1%). Індивідуальні звернення  –  145 (становлять 99%),  колективні  –  2 (1%). Усього до Держлікслужби звернулося 99 громадян.

Отримані звернення розподіляються за типом надходження: листи – 49 (33%), усні – 28 (19%), електронні – 70 (4%).

За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби  зверталося: чоловіків  –  37 (37%); жінок – 62 (63%).

До  Держлікслужби  протягом  звітного періоду  звернулося 14 пенсіонерів.

Найбільшу  кількість  звернень  зареєстровано   від  жителів   м. Одеси   та

Одеської області (50) та м. Києва (23).

РОЗПОДІЛ

звернень за адміністративно-територіальними одиницями України

  

№ з/п

Адміністративно-територіальні одиниці України

Кількість звернень

1

Автономна Республіка Крим

0

2

Вінницька область

1

3

Волинська область

1

4

Дніпропетровська область

7

5

Донецька область

0

6

Житомирська область

4

7

Закарпатська область

0

8

Запорізька область

1

9

Івано-Франківська область

1

10

Київська область

11

11

Кіровоградська область

0

12

Луганська область

1

13

Львівська область

4

14

Миколаївська область

2

15

Одеська область

50

16

Полтавська область

3

17

Рівненська область

1

18

Сумська область

1

19

Тернопільська область

2

20

Харківська область

12

21

Херсонська область

2

22

Хмельницька область

2

23

Черкаська область

4

24

Чернівецька область

0

25

Чернігівська область

0

26

м. Київ

23

27

м. Севастополь

0

 

Адреса не зазначена

14

 

З-за кордону

0

 

Всього

147

 РОЗПОДІЛ

звернень за адміністративно-територіальними одиницями України

 Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:

  • якість лікарських засобів (21);
  • порушення ліцензійних умов (28);
  • питання роботи аптечних закладів (31);
  • інші питання (40);
  • обіг лікарських засобів (1);
  • праця і зарплата (3);
  • питання медичних виробів (8);
  • охорона здоров’я (4);
  • обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (3);
  • питання цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення (4);
  • питання фармацевтичного виробництва (1);
  • забезпечення ліками та виробами медичного призначення (1);
  • соціальний захист населення (1);
  • сертифікація виробництва (1).

При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.

Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 26 відповідей-роз’яснень; 88 – вирішено позитивно; 4 звернення було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 1 – відмовлено у задоволенні; 1 – звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»; 0  –  звернень, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»; 27 звернень  –  у стадії розгляду.

Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Отримати файл

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби у І півріччі 2023 року

Наступна

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби за 9 місяців 2023 року