Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби за 9 місяців 2023 року

Опубліковано 20.10.2023 о 17:23

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

За 9 місяців 2023 року до Держлікcлужби надійшло 316 звернень громадян.   

З усіх 316 звернень  191 (60 %) складають заяви, 115 (37 %) – скарги,              10 (3 %) – пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло     213 (67%) звернень (з них електронною поштою – 170), з МОЗ України –                27 звернень (8%), через органи влади – 16 (5%), 48 (15%) звернень надійшло      від державної установи «Урядовий контактний центр», на особистому прийомі  – 1 (1%). Індивідуальні звернення  –  314 (становлять 99%),  колективні  –  2 (1%). Усього до Держлікслужби звернулося 265 громадян.

Отримані звернення розподіляються за типом надходження: листи – 93 (29%), усні – 41 (13%), електронні – 182 (58%).

За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби  звернулося: чоловіків  –  118 (45%); жінок – 147 (55%).

До  Держлікслужби  протягом  звітного періоду  звернулося 27 пенсіонерів.

Найбільшу  кількість  звернень  зареєстровано  від  жителів м. Києва (62) та м. Одеси та Одеської області (56).

РОЗПОДІЛ

звернень за адміністративно-територіальними одиницями України

  

№ з/п

Адміністративно-територіальні одиниці України

Кількість звернень

1

Автономна Республіка Крим

0

2

Вінницька область

4

3

Волинська область

1

4

Дніпропетровська область

18

5

Донецька область

2

6

Житомирська область

6

7

Закарпатська область

1

8

Запорізька область

2

9

Івано-Франківська область

11

10

Київська область

21

11

Кіровоградська область

0

12

Луганська область

2

13

Львівська область

5

14

Миколаївська область

3

15

Одеська область

56

16

Полтавська область

7

17

Рівненська область

2

18

Сумська область

3

19

Тернопільська область

5

20

Харківська область

21

21

Херсонська область

10

22

Хмельницька область

3

23

Черкаська область

4

24

Чернівецька область

1

25

Чернігівська область

3

26

м. Київ

62

27

м. Севастополь

0

 

Адреса не зазначена

63

 

З-за кордону

0

 

Всього

316

РОЗПОДІЛ

звернень за адміністративно-територіальними одиницями України

Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:

  • якість лікарських засобів (59);
  • порушення ліцензійних умов (34);
  • питання роботи аптечних закладів (56);
  • інші питання (47);
  • обіг лікарських засобів (28);
  • праця і зарплата (13);
  • питання медичних виробів (16);
  • охорона здоров’я (14);
  • обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (12);
  • питання цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення (5);
  • питання фармацевтичного виробництва (3);
  • забезпечення ліками та виробами медичного призначення (1);
  • соціальний захист населення (1);
  • сертифікація виробництва (1);
  • економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (4);
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації (5);
  • транспорт і зв`язок (1);
  • діяльність центральних органів виконавчої влади (12);
  • діяльність місцевих органів виконавчої влади (2);
  • діяльність підприємств та установ (2).

При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.

Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 124 відповідей-роз’яснень; 113 – вирішено позитивно; 19 звернення було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 1 – відмовлено у задоволенні; 2 – звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»; 4  –  звернень, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»;  1 звернення – дублетне;  27 звернень  –  у стадії розгляду.

Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Отримати файл

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІІІ кварталі 2023 року

Наступна

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІV кварталі 2023 року