Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за ІІІ квартал 2019 року
Опубліковано 03.10.2019 о 16:52На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу Держлікслужби від 29.12.2016 № 10-Адм «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян» було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області.
За ІІІ квартал 2019 року надійшло 2 звернення від громадян (за ІІІ квартал 2018 року – 1 звернення).
І. Характеристика звернень.
1. За формою надходжень звернень:
через органи влади (Держлікслужби) – 1 (50%)
поштою – 1 (50%)
2. За ознакою надходження:
первинне – 2 (100%)
3. За видами:
заяви – 2 (100%)
4. За суб’єктом:
індивідуальне – 2 (100%)
5. За типом:
лист – 1 (50%)
електронне – 1 (50%)
6. За категоріями авторів звернення:
інші – 2 (100 %)
7. За соціальним станом авторів звернення:
інші – 1 (50%)
пенсіонер – 1 (50%)
8. За результатами розгляду:
повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 1 (50%)
у стадії розгляду – 1 (50%)
ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:
охорона здоров’я – 1 (100%)
ІІІ. Додаткові питання, що порушуються у зверненнях громадян:
питання якості лікарських засобів – 1 (50%)
питання порушення ліцензійних умов – 1 (50%)
Заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом залишаються пріоритетними в діяльності Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області. При розгляді звернень ведеться активна співпраця з Держлікслужбою. На апаратних нарадах територіальної Служби аналізується стан розгляду звернень громадян, дотримання термінів розгляду, надання обґрунтованих відповідей на звернення.
Спеціалісти Служби і надалі забезпечуватимуть неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» щодо об’єктивного, всебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, конкретного їх вирішення, проводитимуть постійну роботу з метою якісного задоволення потреб і запитів громадян.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.