Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІV кварталі 2023 року
Опубліковано 10.01.2024 о 17:00Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до
Держлікслужби у IV кварталі 2023 року
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.
У IV кварталі 2023 року до Держлікcлужби надійшло 103 звернення громадян, що на 63 звернення більше ніж у звітному періоді порівняно з відповідним періодом 2022 року.
З усіх 103 звернень 73 (71%) складають заяви, 27 (26%) – скарги, 3 (3%) – пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 72 (70%) звернення (з них електронною поштою – 63), з МОЗ України – 6 звернень (6%), через органи влади – 1 (1%), 23 (22%) звернень надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», від інших органів, установ, організацій – 1 (1%), на особистому прийомі – 0 (0%). Індивідуальні звернення – 102 (становлять 99%), колективні – 1 (1%). Усього до Держлікслужби звернулося 95 громадян.
Отримані звернення розподіляються за типом надходження: листи – 9 (9%), усні – 31 (30%), електронні – 63 (61%).
За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби звернулося: чоловіків – 34 (36%); жінок – 61 (64%).
До Держлікслужби протягом звітного періоду звернулося 15 пенсіонерів, військовослужбовців – 2, держслужбовців – 3.
Найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів м. Одеси та
Одеської області (12) та м. Києва (24).
РОЗПОДІЛ
звернень за адміністративно-територіальними одиницями України
№ з/п |
Адміністративно-територіальні одиниці України |
Кількість звернень |
1 |
Автономна Республіка Крим |
0 |
2 |
Вінницька область |
4 |
3 |
Волинська область |
3 |
4 |
Дніпропетровська область |
10 |
5 |
Донецька область |
2 |
6 |
Житомирська область |
2 |
7 |
Закарпатська область |
0 |
8 |
Запорізька область |
3 |
9 |
Івано-Франківська область |
0 |
10 |
Київська область |
6 |
11 |
Кіровоградська область |
0 |
12 |
Луганська область |
0 |
13 |
Львівська область |
5 |
14 |
Миколаївська область |
1 |
15 |
Одеська область |
12 |
16 |
Полтавська область |
2 |
17 |
Рівненська область |
2 |
18 |
Сумська область |
2 |
19 |
Тернопільська область |
1 |
20 |
Харківська область |
3 |
21 |
Херсонська область |
0 |
22 |
Хмельницька область |
2 |
23 |
Черкаська область |
0 |
24 |
Чернівецька область |
0 |
25 |
Чернігівська область |
0 |
26 |
м. Київ |
24 |
27 |
м. Севастополь |
0 |
|
Адреса не зазначена |
19 |
|
З-за кордону |
0 |
|
Всього |
103 |
РОЗПОДІЛ
звернень за адміністративно-територіальними одиницями України
Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:
- якість лікарських засобів (18);
- порушення ліцензійних умов (11);
- питання роботи аптечних закладів (20);
- інші питання (8);
- обіг лікарських засобів (5);
- праця і зарплата (4);
- питання медичних виробів (9);
- охорона здоров’я (8);
- обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (6);
- питання цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення (2);
- питання фармацевтичного виробництва (1);
- забезпечення ліками та виробами медичного призначення (4);
- діяльність центральних органів виконавчої влади (3);
- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації (1);
- діяльність підприємств та установ (1);
- реєстрація виробів медичного призначення та медичного обладнання (1);
- реклама лікарських засобів та виробів медичного призначення (1).
При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.
Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 11 відповідей-роз’яснень; 80 – вирішено позитивно; 8 звернень було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 0 – відмовлено у задоволенні; 0 – звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»; 0 – звернень, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»; 4 звернення – у стадії розгляду.
Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.