Інформація для керівників лікувально – профілактичних закладів

Опубліковано 19.07.2019 о 11:22

Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Полтавській області (надалі – Служба) нагадує, що відповідно до абзацу 2 пункту 6 Порядку придбання, перевезення, зберігання, відпуску, використання та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у закладах охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 травня 2013 р. № 333 (далі – Порядок) у разі коли під час приймання препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у закладі охорони здоров’я встановлюються факти, зокрема нестачі таких препаратів, порушення їх цілісності упаковки, невідповідності кількості місць, зазначених у супровідному документі, утворена керівником закладу охорони здоров’я комісія оформляє відповідний акт у трьох примірниках, які засвідчуються підписами її членів, що скріплюються печаткою закладу охорони здоров’я. Один примірник акта залишається у відповідальної особи, другий надсилається постачальнику (продавцю) разом з прибутковим документом, третій – передається в бухгалтерію закладу охорони здоров’я.

Акт складається за формою, що додається.

Офіційний лист

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Інформація щодо порядку знищення прекурсорів, у разі визнання прекурсорів непридатними для подальшого використання

Наступна

Інформація щодо норм обов'язкового створення безбар'єрного простору в Україні для маломобільних груп населення